recent
أخبار ساخنة

ياسمين ياسر صاحبة الفستان الازرق تكشف سر تسريب فيديو الرقص

 

ياسمين ياسر صاحبة الفستان الازرق تكشف سر تسريب فيديو الرقص


ظهرت ياسمين ياسر صاحبة الفستان الازرق  ثاني ظهور إعلامي لها،كشفت  ياسمين ياسر،أن مالك قاعة الأفراح التي كانت ترقص فيها نشر الفيديو على الفيس بوك، وهو الذي تسبب في كل المشاكل التي تعرضت لها، ووصفت «ياسمين» من تداول الفيديو بتعليقات غير مقبولة بـ«جرابيع» السوشيال ميديا«لأنهم أساءوا لها وتسببوا في بكائها ليل نهار.


ياسمين ياسر صاحبة الفستان الازرق تكشف سر تسريب فيديو الرقص



ياسمين ياسر صاحبة الفستان الازرق


أكدت صاحبة الفستان الأزرق، أنها كانت معزومة مع والدتها في فرح عروسة من عائلتها، وطلبنا من صاحب القاعة وإحنا بنتفق إن تصوير الفيديو خاص لنا، وما ينزلش على السوشيال ميديا.


وأضافت صاحبة الفستان الأزرق، فوجئت بعد يومين من الفرح بأصحابي في الكلية بيكلموني الساعة 3 الفجر، وإني طلعت تريند أول على تيك توك والفيديو عامل 2 مليون مشاهدة، وحصلت لي صدمة وانهيار، بأي حق صاحب القاعة ينشر الفيديو؟.


حقيقة زواج ياسمين ياسر صاحبة الفستان الأزرق


وتابعت صاحبة الفستان الأزرق، أنا لا متجوزة ولا مخطوبة زي ما قالوا، والسوشيال ميديا بتحاول تطلع المواضيع تريند علشان تكسب فلوس من وراها، وصاحب القاعة طلع الفيديو علشان يشهر نفسه والقاعة بتاعته، وألاقي بعدها جرابيع السوشيال ميديا مطلعين إشاعات عني، أنا لو متجوزة هحترم جوزي ومينفعش أرقص كده، لكن أنا بنوتة صغيرة في فرح عائلي مفيش فيه شباب.


ماذا فعلوا أهل صاحبة الفستان الأزرق بعد تداول الفيديو؟ 

أوضحت ياسمين ياسر رد فعل أسرتها على الواقعة قائلة: "أهلي ساندوني وتحملوا كلام سيئ وتعليقات على السوشيال ميديا، وشجعوني أنزل لأن الهروب مش حل، لكن كلام الناس دبحني، وإحنا مش بنرحم بعض".


ووجهت صاحبة الفستان الأزرق رسالة إلى كل منتقديها قائلة: "بتعاقبوني بدل ما تعاقبوا الناس اللي بيستخدموا السوشيال ميديا غلط، هاجموني لو أنا اللي نزلت الفيديو أو نزل برغبتي، وأكبر دليل على كده إني فضلت مختفية، ومكانش عندي الجرأة أدافع عن نفسي".


صاحبة الفستان الأزرق تكشف مفاجأة عن زواجها


بعد انتشار أخبار أن زوج ياسمين ياسر “صاحبة الفستان الأزرق” قرر الانفصال عنها بعد انتشار الفيديو، كشفت مفاجأة في برنامج الحكاية وهي إنها غير متزوجة ولا مطلقة وما زالت أنسة تدرس في كلية الآداب.



كانت قد ظهرت ياسمين ياسر صاحبه الفستان الازرق لأول مرة مع الإعلامية بسمة وهبة ، على قناة المحور ، في برنامجها 90 دقيقة.


أنا غير متجوزة، وطالبة بالسنة الأخيرة في كلية الآداب جامعة المنصورة، ولم تستطيع الذهاب إلى الامتحانات بسبب ما حدث.


وتابعت ياسمين: «حسبي الله ونعم الوكيل في الشخص اللي نزل الفيديو، والناس اللي استعملته بشكل خاطئ، وتحدثوا عني بكلام مُهين، وطلعوا عن شائعات».



google-playkhamsatmostaqltradent