recent
أخبار ساخنة

أول رد من حورية فرغلي على علاقتها بـ حسن شاكوش بعد تصريحات طليقته ريم طارق

الصفحة الرئيسية

 

أول رد من حورية فرغلي على علاقتها بـ حسن شاكوش بعد تصريحات طليقته ريم طارق



حورية فرغلي وحسن شاكوش،حيث كشفت الفنانة حورية فرغلي حقيقة علاقتها بمطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش،وذلك جاء بعد تصريحات طليقته ريم طارق أمس علي قناة المحور حول علاقة طليقها بإحدى الفنانات، وبدأ الجمهور يخمن الاسم.


أول رد من حورية فرغلي على علاقتها بـ حسن شاكوش بعد تصريحات طليقته ريم طارق



حورية فرغلي على علاقتها بـ حسن شاكوش


قالت حورية فرغلي: والله عمري ما شفت حسن شاكوش ولا أعرفه شخصيًا، وأضافت أن تصريحات طليقته أن ثالث حرف من اسم الفنانة راء، مش شرط حورية بس ما في شيرين ؟، أنا أصلًا مبصاحبش أكيد مش هعرف راجل متجوز، وأنا مش كده خالص، ومع احترامي لشاكوش أنا مش بتاعت الكلام ده، آخري صداقة، ولكن أنا عمري ماشفتوش حتى بسمع بنت الجيران اللي هي مش عليها صورته، ولو الموضوع انتشر بالشكل ده هرفع قضية تشهير.


ريم طارق طليقة حسن شاكوش


وفي سياق سابق،كشفت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، تفاصيل مثيرة بشأن طلاقها منه غيابيًا، وقالت خلال لقائها مع الإعلامية بسمة وهبة في برنامجها 90 دقيقة،: كنا في نهار رمضان، كان فيه ممثلة مشهورة عندها مشكلة صحية راح أكل معها في شاليه بالعين السخنة، ولما رجع البيت كتبت له وصلت يا حبيبي.. وبينهم علاقة.





كما أضافت ريم طارق، خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة، من برنامج 90 دقيقة على قناة المحور: قعدت 30 يوم في شهر رمضان أشوف حاجات زي كده ومختلفة، وفي وقت من الأوقات الفنانة دي حبت تسمعني صوتها، كانوا مع بعض وقعدت تضحك.. حلال عليها، والحرف الثالث من اسمها هو الراء، لترد عليها بسمة وهبة قائلة: مترجعيش لحسن.


مرض حورية فرغلي


آخر تطورات حالتها الصحية قالت الفنانة حورية فرغلي: “الحمد لله زي الفل.. جالي ورد وتليفونات من ناس كتير وفنانات كبار زي مدام صفية العمري ومدام نبيلة عبيد كلموني.. كلموني كلهم”.


وأضافت: “أنا خلاص شيلت الرحم بالورم خلاص كان لازم يتشال الورم كان مش كويس.. كان لازم الرحم كله أصلًا كان لازم يتشال.. وأنا زي الفل أحسن الحمد لله”.


وعن عودتها للشاشة مرة أخرى من خلال أعمال فنية جديدة، قالت الفنانة حورية فرغلي: “أنا مستعدة بإذن الله عندنا فيه كام عمل بنحضر فيه وإن شاء الله بإذن الله يعني قريب أوي هنبتدي نصور”.


google-playkhamsatmostaqltradent